19 December 2009

SaNTau...



Hari nie 19hb...

hari ni aku, pegi menonton wayang... citer SANTAU... aku pegi menonton ngan makja dan adik aku di SQUARE ONE.. sbnarnya aku dh tgk SANTAU sblum nie ngan kak ana tp aku tgk kat BP MALL... kiranyer dh 2 kali lah aku ge tgk...
keseluruhan ceritanya mmg best... kiranyer aku bg 4 setengah bintangla.. seram mmg seram ngan sound effactnyer perhhh..... mmg menyeramkan... sbbkan aku dh tgk kali ke-2 kiranyer poyolah... msa first time tgk tu ada gak yg terkezut-kezut nyer.. tp ada kelakar jugak citer nya.. yg buat kelakar citer tu pelakon isma daniel.. muka dia bila takut tu kelakar... yg buat aku ketawa bila tgk citer tu tok bomoh nyer lakonan bob lokman...

aku mmg kagumlah ngan pelakon puteri mardiayana lakonan dia mmg mantap... mmg menjadilah lakonan dia.. kiranya 4 bintang aku bagi kt dia... apa-apa pun citer SANTAU nie mmg best... yg belum tgk lagi gelah tgk...

pas nie nk tgk citer AVATAR DAN NYIANG RAPIK

No comments:

Post a Comment