21 December 2009

HaRi Nie AdaLah HaRi Nie...

Hari nie 21hb...

hari nie kerja.. argghhh entah kenapa malas nk bangun mata nie mcm dibuai2 utk tido lagi.. akhir nyer mata menang aku tertido.. hahahah sedar2 jer dh kul 6.30 kelam kabut aku bersiap nk pegi kerja... nasib baik petang semalam aku dah gosok bju klu tak hampeh.. hari nie pegi kerja ngan akak sepupu aku DR SAIDATUN.. sbb mamat MC,
setengah jam kemudian aku sampai kt opis...
sampai opis jer aku on PC bukalah apa yg patut...heheh.. tp pagi nie xder kawan nk sarapan.. selalu nyer sarap ngan SAB, KAK LAILY, ARIP N EN NIK... tp semuanyer bz sbb diaorg nk gerak ker JB argghhh minggu nie kena bwk sarap... minggu depan baru jumpa diorg lamanyer... tp mcm mn nk buat dh kerja kan.. pastu aku msg YAZA ajak sarap sama2 lagipun mmg dh lama xsarap ngan yaza rindu ngan dia.. klu time aku nk jumpa dia mulalah byk keje tu yg menyampah tu..huhuhu... dh sarap ngan yaza aku ge amil surat plak.. amil surat yaza temankan.. arggghhh baik betul kawan aku nie...sanggup temankan aku thanks yaza... dh selesai amil surat aku balik opis perhhh menapak nk ge blik opis nie... lama2 kurus aku nie alhamdulillah..
smpi opis serahkan surat pd PA aku pun mulakan tugas aku.. heheheheh tugas apa ek.. nie keje xbyk sgt jadi aku relax lah sikit..
msuk tghari perhhhh perut plak berkeroncong ana... lapo... padahal dh sarapan ehheheh.. datanglah EN NIK bwkkan makanan utk aku oh...sweet.. thanks EN NIK.. makan sudah..solat sudah apa lagi nk uat sambil tunggu masa balik nie apa lagi menulis lah di BLOG hehehehe.. oklah hari nie citer nie jer..

2 comments: