11 January 2010

SPT makin memahami, makin mengenali...


setiap hari, setiap masa, setiap minit, setiap jam... asyik teringat
setiap hari, ... akan sms tidak pernah sekali bertelefon..
bila hari-hari sms, semakin memahami dan semakin mengenali dia.. walaupun jarang-jarang sekali berjumpa... tp entah kenapa rasanyer spt mengenali wlaupun hanya sms..
andai satu hari tidak sms, rasa spt resah,gelisah tu yg pyh tu.... tu yg asik sms jer senang kata sms lah perhubungan ant aku dan dia...
tp percaya atau tdk kitaorg xpnah skali bertelefon.. entah kenapa? penah sekali nk call tp mcm x best... sms jugak yg best..
kami sms pd waktu malam saje dr 9.30 hingga 11.30 mlm sbb klu sms pagi dia keje jd xnk lah ganggu dia bekerja.. tp kadang2 tu tangan nie gatal gak tghari akan sms.. nasib baik dia ni jnis xkisah tu yg aku suka sgt sms dia..
selain sms, suka hantar mms kt dia.. xkiralah apa jer pic aku akan hantar.. spt smlm aku mms dia time aku makan ABC aku mms pic kt dia.. seronok rasanyer dpt berkongsi ngan dia apa yg kita buat..kadang2 benda2 comel pun akan mms gak.. xkisah berbelanja lebih sedikit.. lagipun dia bukan hak org lain lagi kan..

No comments:

Post a Comment