20 January 2010

Hati..

Entah kenapa hari nie, hatiku berkata jangan fikirkan pasal hati...
betul kata kak ana, jangan terbang terlalu tinggi takut jatuh nnt sakit...
nasib baik aku masih belum terbang terlalu tinggi...
aku masih ada masa utk turun dan tidak lagi terbang...
aku perlu berpijak di bumi yang nyata..
walaupun ianya masih baru entah kenapa aku rasa ianya perlu dibaiki semula...
aku tidak mahu segalanya rosak kerana perasaan aku pada dia..
aku harus menanam perasaan suka sebagai seorang kawan...
aku xnk kecewa, aku xnk menangis, aku xnk disakiti lagi...
sebelum semua ini terjadi lebih baik aku sendiri yg membetulkan..
seandainya dia mmg bukan miliku tp aku cukup bertuah kerana aku mengenalinye..
aku masih bleh menjadi kawan dia...
tp aku sentiasa berdoa agar hubungan aku dan dia berjalan dengan lancar..
aku berserah kepada Allah menentukan yg mn baik utk aku ...

2 comments:

  1. ikut kata hati...mati...
    so ikut akal fikiran dan sedikit hati untuk hadapi risiko...fikir dulu sebelum buat...gud luck

    ReplyDelete
  2. jgn ikut kata hati...ikut akal fikiran...jgn terburu2 nnt bak angin menderu.... matlamat tak semestinyer dicapai mengikut aper yg kita kehendaki...bersyukurlah kalo matlamat kiter tercapai itu yg sepatutnyer....

    ReplyDelete