28 January 2010

emmm... Kenapa?

Mcm2 nk diluahkan biar tenang dalam hati nie.. tp bila fikirkan balik aduh sshlah..
entah kenapa aku rasa sekarang nie spt ada yg tdk betul ant aku ngan dia, x tau apa dan kenapa?
adakah aku yg salah ker atau apa2lah.. kenapa aku nie ssh sgt nk dpt apa yg aku inginkan..
aku juga inginkan rasa kebahagian, kegembiraan dan mcm2 lgilah tp kenapa dalam bab PERCINTAAN nie aku selalu kalah selalu kecewa selalu sedih kenapa? kadang2 aku rasa dunia nie xadil buat aku.. tp aku... arrghhhhh tension nyer.... adakah aku nie xlayak untuk dicintai, disayangi.. kenapa? kenapa?
selalunyer apa yg aku inginkan selalu saja terlepas.. apa salah aku, mana kekurangan aku..
apakah yg layak utk aku nie....

YA ALLAH KAU KUATKAN IMAN KU, KAU BERIKAN KEBAHAGIAAN DALAM HIDUPKU, YA ALLAH, AKU YAKIN PADAMU YA ALLAH, AKU YAKIN KAU AKAN MEMBERI AKU KEBAHAGIAAN DALAM DUNIA NIE.. YA ALLAH KAU PERMUDAHAN KAN PERJALANAN HIDUP KU INI YA ALLAH...

No comments:

Post a Comment